KLIK LA YE

May 29, 2011

Congratulations:))

hye guys!!  happy weekend...selamat berhujung minggu.. have a great weekend ya!!!
so let's start,:)

This week adalah week paling mendebarkan bagi semua pelajar-pelajar IPTA and IPTS...certain jelaa...  sebab this week kebanyakkan students akan dapat Result untuk sem ini..hehe..  okay, Result je pon...  gaya macam nak dapat duit berjuta bagai..haha..  bagi certain students, bila result keluar, mereka akan anggap it's not a big deal pon..  bukan benda penting, ibarat macam kalau lulus ok la, kalau fail pon takpe..  tak kesah sebab bagi mereka  belajar tu perkara main-main...huh,  STUPID!!  hoi kau study untuk FAIL ke??  Otak Biol betul!!  kalau dah rasa tak nak dah belajor dah, tak payah gatei-gatei nak ngabihkan duit mak abah kome okay!!:p
erm, and ada jugak students yang akan rasa nervous plus berdebar macam nak angkat nikah pon ada.. yela nak check result mesti lah cuak...  takut kalau fail, risau kalau tak lepas, sedih kalau kena repeat paper, kecewa kalau tak dapat grad sama dengan batch sendiri...hurm, macam-macam laa....  so, kepada students yang dah pon tahu result current semester anda, Tahniah aku ucapkan kepada yang lulus dengan cemerlangnya...  dan try harder untuk yang rasa macam result korang cukup-cukup makan, and kepada yang memang DAH FAIL, tahniah jugak sebab dah berjaya mengecewakan harapan Parents korang.. haha..  yang pasti, kalau dah fail tu tak payah nak sedih kecewa bagai, salah korang sendiri...korang yang pilih untuk jadi macam ni..  so terima dengan redha...  now, jangan nak membuang masa dan menangisi benda dah lepas..  move on..  find something yang korang suka and work with it...  don't do something against ur ability ok..   Work harder and harder...heee:))


Dengan ini, ucapan Tahniah Istimewa saya tujukan kepada Clan-Clan saya  kerana telah berjaya mendapat DEAN LIST untuk Sem ini...  :))
Aina, Tehaha, Babat, Ema, Paein, Marabahaya, Lee Ai Mi, Claudia, Michelle, Mel, Marie, Amy, Ervina, Angela, Febrinie, Icka, Bobby, Ariel, ehem2 and ME NEITHER (*ramai-ramai cakap Tahniah dekat aku cepat)...  and Big Congrats kepada adik aku jugak for her Dean List again for this semester... She's taking Microbiology right now, kinda tough huh..  Congrats adik!!! Bolehlah mak and abah aku TERSENYUM lebarr sebab anak-anak dia yang kecik-kecik ni(*aku dan adik) belajar sungguh-sungguh..haha.. "MAK NAK MINTAK LAPPY DENGAN TEPON BARU SEBAGAI HADIAH BOLEH KAA???"(lepasni boleh la kakak belajar lagi bagus kalau mak kasi kakak hadiah lappy dengan tepon baru) kikiki... To those yang nama korang weren't here, haha..  sorry maybe aku terlupa..  apa-apa pon, BIG CONGRATS untuk anda semua...  nak Dapat Dean List yang HEBAT bukan senang..  sebab Dean List kami semua bukan Dean List yang cukup-cukup makan, Dean List kami Dean List yang HEBAT okay(tolong tepuk tangan sama-sama) hikhikhik...dan, untuk achieve something yang Hebat kena ada Usaha yang hebat juga!!:)



(Besties)
(mereka ni "girlfriends" aku!!)
(kami')

Oopss, act Tujuan entry ni bukan untuk Riak Overboard semata(memang Riak gila)haha, tapi untuk memberi inspirasi kepada adik-adik yang bakal masuk UNIVERSITI supaya jangan JADI SEPERTI KAMI tapi jadilah lebih baik dari KAMI...ok??hehe..  Mood aku untuk minggu ni akan jadi tersangat baik so, agak-agak nak buat something yang merosakkan mood aku tolong postponed ke minggu hadapan okay!


till now:  Majulah kita untuk NEGARA!!  dan kepada yang masih berhutang dengan KERAJAAN tu, tolong la bayar balik pinjaman masa belaja dulu okay!!  kahkahkah:p

love:)
Schubert Serenande ($_$)