KLIK LA YE

November 21, 2012

Ekspo Buku Islam :D

Salam..

Last two weeks, aku pergi Ekspo Buku Islam dekat KL Sentral.. If I am not mistaken, this the the fourth time Islamic books festival ni diadakan... I just love books!! To me, a room without books is like a body without a soul...  haha.. saje nak exaggerate lebih..  and sorry coz anything yang aku post dekat blog aku ni most of them something yang dah berhabuk sikit,  i mean like, event that particular day dekat post aku selalunya berlaku 2 minggu atau 3 minggu yang lepas..  baru sekarang aku terkedek-kedek nak post.. haha..  ada yang sampai berbulan-bulan yang lepas lagi.. LAME kan aku?? huwaaa... ye aku tau aku LAME gilaa..  tapi aku busy kot.. busy dgn hidup, busy dengan study, busy dengan keluarga, busy dengan kehidupan orang-orang sekeliling... BUSY! Arrgghhh!!! (-_-)

Okay, enough said with that luahan kemarahan emosi akibat diri sendiri yang tidak pandai mengatur MASA..  erm, wondering... You know the feeling of pergi bookshop or book fests, then rasa macam berada dalam dunia lain yang semua orang akan jadi totally ignorance and just focus pada buku, and everyone yang baca every single books akan ada satu feeling macam exhausted of reading..haha..  AWESOME ok!! I don't know how to describe it, but when I have a little money, I buy books... and if I have any left, I will buy food and clothes...  errkk.. macam METAPHORE je..  
(ok aku tipu! antara buku, shopping on clothes and food, i will prefer shopping pada pakaian dulu then makanan and baru buku)  hahahaha ':D

So, macam tak sah la kalau aku pergi mana tapi tiada gambar kan? itu mustahil.. itu bukan aku..arrgghh...  Dengan ini aku nak present gambar-gambar sekitar Ekspo Buku Islam tersebut.. Tiada gambar entry anda akan jadi DIM and DULL.. hehe..  ppsstt, aku dapat jumpa a few writers yang agak boleh tahan la ke famous an beliau on that day.. Check it out !!





This kiddo, i tell u, she is downsyndrom but she is so cool.. determine giler semata-mata untuk pergi book fest! and her name is Husna :)

Me and my BFF... Aina :)

Buku yang berjaya dirembat untuk hari tersebut!


Ini adalah penulis Ila Husna dan Syazwan Ghazali.. Awww:p

Kenal Beliau?? Hilal Asyraf from Langit Ilahi:)



Sesi berkepochi bersama Ila Husna (^_^)


Dua orang sahabat yang menemani aku on that day!


Sorry, Kualiti Kamera agak cap Hayam!! So kecantikan dan ke Cun an aku agak kurang menyerlah dalam gambar untuk entry kali ini...hehe... aku lagi cantik dan cun daripada dalam gambar.. Serious!! Betul!!! kali Sejuta! Bai :D



# aku punya satu habit di mana aku sangat suka dan mudah tersenyum even terhadap strangers and dalam atau bukan dalam gambar, aku memang sangat mudah tersenyum... and senyuman itu adalah pelengkap pada keindahan diri:)