KLIK LA YE

April 22, 2011

Kalau Korang Bosan atau SAKIT HATI, Korang Buat apa???

kalau korang susah hati, sakit hati, touching lebih, punya masalah, hati remuk atau seangkatan dengannya, KORANG BUAT APA???  aku??  1st aku akan call emak, menangis dekat mak.  cerita semua sebab emak orang paling rapat dengan aku...lagipon aku kalau terasa hati atau ada probs, aku suka diam.  diam sambil kerut2 dahi,  haa maksudnya aku ada prob la tu.. haha.. 2nd, kalau rajin lepas solat yang wajib mak selalu pesan buat solat sunat.  mengadu and minta pada Allah tenangkan hati kita.  lagi pon doa tu kan WIRELESS..  Allah faham doa kita tak kira dalam apa cara sekalipon.hee... erm, lagi satu cara nak recover hati yang sakit ialah dengan MENANGIS..  menangis sambil tutup muka dengan bantal sebelum tido, nangis slow2 and telinga sumbat dengan earphone dok layan lagu sentimental....haa jiwang tak GUA??  jiwang kan...  elehh budget korang xjiwang...  xpayah la nak tipu..  semua orang at a certain time akan ada time nak jiwang2 lovey dovey ni kan?? LELAKI juga tak terkecuali...hehe..:p

haa..  itu salah satu options dia la..  tapi MENANGIS sangat2 jarang aku lakukan..kiki..  aku lebih prefer pergi melantak banyak2 sambil dok tengok tv atau movie yang aku penat dok download selama ni..  kalau agak2 aku dah kenyang pon time tu, aku tetap melantak jugak..  paling2 cikai aku makan ice-cream banyak2.  sebab bila aku dah kenyang aku akan tidoo.. haha.. bila tido aku lupa kejap prob aku, tapi bila bangun tido aku dok susah hati balikk..hehe..  options lain aku suka ialah menjerit, terpekik melalak dalam air... cara dia, masukkan kepala korang dalam satu bekas air yang besor, pastu jerit la..  ini option yg aku buat kalau xhujan.  kalau hujan lebat aku mandi hujan je, pastu aku jerit la macam orang gila dalam hujan..serious!!  aku buat benda ni.. KORANG PERNAH BUAT??haha...try laa..make sure jangan lemas okay!!  or last options aku suka freaky face depan camera, dok posing macam orang gilaa... posing la segala bagai pastu gelak sorang2 tengok balik pic2 yang dah diambil tadi.  tapi selalunya bila bosan baru aku buat macam ni.  kalau sedih MEMANG TAK la nak pergi rakam MUKA TOYA tengah sedih tu kan..  BUROKKK dowhh MUKA NANGIS.. haha.. tapi Last2 agak2 dah sakit hati sangat aku nangis je, meraung2..haha.. 

erm, tapi benda alah kejadah semua ni aku xdalah buat depan orang even family aku.  its happened without a trace la gitu..hehe..  semua orang ada cara sendiri sebab manusia ni berbeza.  kita manusia ni UNIK bukannya PELIK..  Lagi satu cara yang memang terbukti mujarab, berkongsilah masalah korang tu dengan sahabat korang.  member2 adalah tempat terbaik untuk beri pandangan sebenarnya.  sebab member2 la yang paling bersifat judgemental.  so baik buruk kita dia dapat concludekan dengan cara yang mudah untuk kita terima..  okay?? thats it..  how bout  you guys?? i wanna know yours jugakk.. meh share apa yang korang buat bila ada probs..ada yang akan drive kereta laju2 tanpa arah bila tengah ada probs atau sakit hati.  ada jugak yang akan pergi cari sumtin yang boleh dipukul dan sepak terajang untuk lepas geram..macam2 kan!!hehe..  so, ce crite kome punye...:))

haa..godek2 folder album yang ada kat lappy tadi, then jumpa folder webcam yang aku dok posing sorang2 masa aku tengah not really in good mood pastu aku bosan nak mampus time ni..so, lebih kurang sama macam ni la situasi aku bila aku rasa nak berwebcam..haha..
 starting mestila pic yang ala2 sweet gitu...:p


Gloomy!!

 RETARDED
member aku cakap aku cacat...haha..YE KE??
muka Scary nak mampos!!macam Clown ok!!haha..

lokasi:  Airport sebelum masuk flight..^_*.
situation:  time ni flight aku delay 2 jam..bosan gila..yela aku bukan main excited overboard nak balik tanah tumpah darah tercinta time semester break, flight schedule pulak buat hal pulakkk!!huwaaa...
ppsstt:  semua org sekeliling macam kasi pandangan Sarkastik.. nak tuduh aku Gilaa la tu... member aku si Tehahaha pon ada together dengan aku time ni, tapi dia tengah busy on call.. huhu..  
tapi aku peduli apa..janji aku bahagia!!haha^_*
nasib baik abang-abang stewards sangat handsome then!!hehe...:))


kegilaan terlampau:  Schubert Serenade($_$)