KLIK LA YE

September 4, 2012

A watch by SWATCH:)


Assalamualaikum:)

Jam aku hilang beberapa bulan yang lepas. hilang masa aku stop untuk solat dekat surau sone of petrol station dkt S.Alam... sedih..:(
act, on that day aku stay up the whole day dekat one of the fast food restaurant dekat seksyen 7 S.Alam untuk siapkan assignment aku yang like seriously banyak gila!! and macam biasa student yang budget pandai macam aku ni memang selalu siapkan assignment last minute..haha.. so, nak dijadikan cerita, masa aku ctop kejap dari bertungkus-lumus menyiapkan assignment untuk perform my asar prayer, jam aku hilang pulakk masak aku tengah solat..  mungkin dah takdir, jam yang memang aku sayang tahap petala kelapan tu hanya mampu kekal jadi milik aku untuk 4 tahun je.  jam tangan tu punya sentimental valuenya sendiri.  aku dapat jam tu masa aku dapat offer sambung study right after result SPM keluar.  so emak and kakak aku belikan aku jam tu as a present for my SPM result la konon.. hehe..  jam yang sudah hilang tu dah jauh ikut aku berjalan, sampai aku study dekat Sarawak 3 tahun, then bila aku sambung study dekat S.Alam genap setahun baru jam aku tu hilang.  paling aku terkilan sebab hilang dekat dalam surau masa aku sedang solat.  aku letak jam tu betul-betul dekat satu penjuru di atas rak bersama-sama dengan tudung aku.  lepas je aku solat aku tengok dah takda.  nasib baik tudung aku tak dikebas pulak kan.. kalau tak, mungkin aku BAKOR petrol stesyen tu..haha..:p

Bak kata pepatah, 'yang patah tumbuh, yang hilang kan berganti'....  aku telah pon mendapat jam baru.. lepas jam aku tu hilang aku memang sedih gila, so aku malas nak beli jam baru.  even masa final exam aku sem lepas aku memang bergantung harap seratus peratus dengan jam yang tergantung dekat dinding di dalam examination hall tu.haha..  dekat 3 bulan jugak laa aku xpakai jam, even tak biasa bila takde jam dekat tangan tapi sebab aku konon-konon berkabong 44 hari untuk kehilangan jam tu ala-ala berkabong untuk Sultan mangkat, beserta dengan mogok ala-ala Mathama Gandhi, so aku bersendirianla tanpa peneman waktu disisi.chewahh...  tapi mungkin sebab family aku faham perasaan hati aku yang meronta-ronta inginkan jam tangan yang baru, dah lebih kurang 3,4 bulan baru family aku faham yang aku nak diorang belikan jam tangan yang baru, aishh penatt i ollss bagi hint  tiap2 hari dekat mak i olss taw..hehehe..  so last week kakak aku belikan aku jam baru..  a watch by Swatch. hee.. Yeayyy!! I got a new watch!! even it wasn't really that expensive but it was priceless to me..  Thanks kak yong..  I Love You!! now aku dah ada jam!!  dah rasmi dah pakai selama seminggu..hehe:D

ini dia jam yang aku baru dapat as a present from my sista!!!





aku sangat suka design dia..  simple, sporty, a bit man's look, catchy and i just love it's khakis colour! Very versatile to me..  I Love it!! Love it!! Love it!! 
 Yeayy or Nay??:p


ok bai, salam.(-_-)