KLIK LA YE

September 3, 2012

Eidul Fitri :)

Assalamualaikum.

Masih belum terlambat sekiranya aku ingin mengucapkan Salam Eidul Fitri kepada semua umat islam, muslimin dan muslimat di seluruh dunia kan.. Tapi yang faham bahasa Melayu jelaa coz aku tulis ni dalam bahasa Melayu..hehe..  How's your syawal so far?? dah selesai puasa 6?? alhamdulillah aku sudah hampir selesai berpuasa enam..  Gigih u olss, aku berpuasa time-time orang-orang lain tengah dok syookkk pergi open house bagai..  hee.. tapi aku ikhlas mencari keredhaan Allah. Takpe la kan, puasa enam tu apa la sangat. bukannya lama mana.  Lepas selesai puasa enam ni, haa kau nak melantak 24jam pergi open house rumah orang even kau tak dijemput pon boleh...haha..  and last but not least, aku menyusun 10 jari besertakan niat dan hati aku yang ikhlas ni, aku nak minta maaf kepada semua ahli keluarga, saudara-mara, sahabat handai, kawan-kawan, cikgu-cikgu dan lecturer-lecturer aku, dan semua orang yang aku kenali selama ni(feeling2 student oversea tengah buat ucapan raya gitueew), maafkan andai ada salah silap secara verbal atau nonverbal, aku sangat-sangat memohon ampun dan maaf..  Maafkan aku, semoga anda semua akan dirahmati Allah:)

and, here aku nak share some photos Eidul Fitri tahun 2012 ni masa aku balik kampung aku di Perak! hee!!  Semua gambar-gambar ni random je and was taken during last raya! Go  Raya! Raya! Raya!! :D




















Obviously our family wore Red for this year's Eid celebration!! Till then, Take care semua..
 Live Well!! (-_-)

Salam.