KLIK LA YE

September 3, 2012

Creating Ukhwah with Old Friends.

After years, i mean really for quite a long time... we haven't been met each others since 2007 right after we graduated from high school, after SPM result being announced, yup after that time, we lost contacts and missing each others for years.  but this year, aku bertekad untuk cari balik few of my old friends yang dulunya satu kelas dengan aku masa high school.. aku cuba untuk cari dan contact mereka balik, and finally I  met them during Ramadhan and we were having great IFTAR together (with my Malay friends obviously).  and those meeting dibawa terus ke bulan syawal in which kami berkumpul dan menyambut hari raya bersama-sama, ziarah kawan-kawan lama.. so we met again tapi this time with our non-muslim friends sekali on the third days of Raya! yeayyy!! even tak ramai yang dapat dicari semula tapi Alhamdulillah everything went well as we had plan..  aku bersyukur sangat sebab dapat jumpa balik with those people.  kawan-kawan yang kita sama-sama lalui zaman persekolahan, after 5 years baru jumpa balik..  aku rasa sangat-sangat Happy and Terharu uoollss!! (-_-)

so, here gambar-gambar masa meeting during Raya!  masa IFTAR gambar-gambar takda dalam simpanan aku coz most of them ada pada the boys yang gigih usung Camera ke sana sini, so diorang la yang end up simpan gambar-gambar during IFTAR..  ingat nak mintak masa raya, tapi those boys tak dapat join pulak meeting raya masa tu..  so hanya ada a few gambar masa meeting raya yang berjaya berada dalam simpanan aku..  but, at least i have some kan.:)














ppsssttt, certain gambar kualiti cap ayammmm!!haha.. Sorry!
till then, hargai ukhwah sesama manusia yang berada disekeliling anda supaya jalinan yang terbina menjadi lebih erat dan kukuh..:)

Live Well, Salam. (-__-)