KLIK LA YE

June 20, 2011

BONDING OF FRIENDSHIP^_^

hye!!
aku sekarang facing midlife crisis sebenarnya..
yup, aku pasti semua orang ada masa midlife crisis sendiri kan:)
Everybody knows Death is inevitably coming, 
but it never fails to catch everybody by surprise everytime one is going..:)
MILLION OF THANKS TO :




~MUNEE ~

~PAEIN ~

~SHEERA~

~AIMI~

~EMA ~

~YAYA ~

~IDA~

~AMIRUL~

~ARIL~

~and All of my "MEMBERERS"~

korang tahu korang siapa..
terima kasih untuk doa dan ucapan dari kamu semua..
terima kasih kerana mengambil berat tentang saya..
terima kasih diatas segala kata-kata semangat yang anda berikan..
terima kasih juga untuk sokongan dan dorongan dari kamu semua..
hanya Tuhan yang dapat membalasnya..
doa saya sentiasa untuk kamu semua..
I LOVE U ALL MY SOULMATES!!






two words: brotherhood & sisterhood:)  

 
bacalah entry dekat bloglink yang aku letak tu:  Schubert Serenade^_<
`