KLIK LA YE

February 2, 2012

UAI dan Graduated :D

    Ustaz Azhar Idrus cakap.......                                           
 ‎       Jangan buat wanita tu jatuh cinta kalau anda tak cintakan dia. 
 ‎- Jangan pikat wanita kalau anda tak bersedia cintakan dia.

 - Jangan buat wanita tu jatuh cinta kalau anda tak cintakan dia.

 - Jangan memberi wanita harapan kalau anda tidak pasti.

 - Jangan sakitkan hati wanita kalau anda tiada hati untuknya.

 - Jangan mainkan perasaan wanita kalau anda tiada perasaan         
   untuknya.
 - HARAM jika jadikan wanita itu kekasih tetapi tiada niat untuk 
   nikahinya.

hurm, ok aku rasa tersentuh.....jangan tanya kenapa!!!.....:(

ok ini bukan tujuan utama entry ini..haha....  itu cuma 1 perkongsian je... :)
yang ini baru cerita sebenar disebalikkkk tajuk diatas...haha:D
hurm,
Agak usang dan sedikit lama untuk aku kongsikan dalam blog aku ni bahawa yang aku dah pon Graduated.. yeeaaayyy!!  Congrats to me!! on 25 October 2011, yup i know it's soooo last year,  tapi aku tetap nak bagitahu jugakkk..haha..  disebabkan kekangan masa  dimana aku baru je mula semester baru dalam sesi pembelajaran aku dan ditemani pulak dengan masalah-masalah peribadi yang timbul dalam hidup telah membataskan diri aku untuk meng update blog, so this semester break, aku akan gunakan sehabis baik masa aku, and one of the activities yang akan diaktifkan semula ofcourse, writing...writing...and writing on this blog..hohoho...:D

So, ini ada a few pictures semasa graduation day aku...  tak da gambar yang really formal, aku cuma nak kongsikan gambar photoshoot aku dengan kawan-kawan... yup, it's enough for me laa kannn!!  janji da Grad but then, now continue lagi study and aku dijangkakan akan grad lagi on 2014....  wow lama kooottt!!heee.. Sabar jelaaa, belajar selagi termampu..:)















heee...till then, Doakan result aku untuk semester ni membanggakan ye!!!:D


Schubert Serenade : Don't judge a book by its cover, but discover what is inside the book 1st..




Disclaimer : Aina Intizara dan Amira Nur'Ain...hee...sahabat2 ku:)