KLIK LA YE

January 31, 2011

PhotoShoot With Art&Design Student of UiTM Sri Iskandar ^_*

Assalamualaikum...
Hye Peps!!How are u guys??hope everything is fine..^_*
Btw, semalam aku telah join satu sesi photoshoot bersama dengan bebudak A&D UiTM Sri Iskandar, Perak..Best giler ok!!!Sementara aku berada di negeri Perak tercinta ni, aku nk enjoy gila2 buat apa yg aku suka...hehe..salah satunya photoshoot and perasan cantik...xsalah kan perasan cantik???kaw hado??hado??nang hado!!!hehe...yelah nanti bulan April aku da kena fly balik U...time tu mesti xdpt nak meronggeng2 mcm ni lg..huhu...Actually aku dok bergambar2, berposing2 ni bukan nya utk Show OFF ok..aku just nak share apa yang aku suka, apa idea2 baru yang terilham, and aku nak share ngn korang semua yg even kita ni warga student, kita still boleh dok bergaya2 mcm model even budget ciput...chewahhh...xpercaya??seriously ok..aku tak tipu...most of my stuff,clothes,shoes and bags kebanyakannya from bundle or pasar2 lambak je...keke..boutique pon aku beli from boutique yg non-branded and murah...tapi for handbag aku cerewet sikit..if mampu aku lebih prefer branded punya, tapi berpada2 laaa..bukan semua..mana yang mampu boleh la beli...sometimes, we need to reward diri kita sendiri kan...hehe..so berbelanja mahal2 sekali sekala takpe kot...janji xmemudaratkan ok...

so here, there are some photos yang ktorg "snappy" semalam...enjoy ye kawan2!!!:)
























Shoe:  Oxford shoe- Vincci (RM69.90)
pants:  Harem Pants- Non-Branded( RM40)
Black Blouse- Non-Branded( RM15)
Black Vest- Scarlet(RM29.90)
Belt:  RM19.90 Jer..
Shawl:  Gift from a friend...:)
bag:  Mulberry (RM100++)


Schubert Serenade ($_$)