KLIK LA YE

January 26, 2011

SEMUA BENDA NAK PAKAI DUET!!

sembang2 


kawan:     Una(nama pggilan aku dikalangan kawan2), aku nak datang perak abis sem nanti..aku tengok air asia tiket tengah murah..

aku:         datangla..u r welcome here..mak aku nak jumpa kaw kot...

kawan:     aku nak tidur mana?kalo duet rm300-400 cukup x??duet sekarang mcm air je kot...kejap je abis.:(

aku:         cukup..mak aku ckp ape ktorg 1 family mkn,kaw mkn sekali..tidur pulak nanti kaw tidur je dengan aku...tilam Chicken Little aku kaler biru yang da uzur tp comfort wooo..:p..taw takpe..aku pon tengah sengkek ringgit malaysia ni..:(

kawan:     hurm...chicken little??keke..okeyh..bile nk beli tiket flight??kaw da beli tiket kaw x??

aku:         ermm...belom coz aku rasa macam membazir pulak naik flight..kita naik sampan jela balik nanti..dapat saving...huwawa..

kawan:     owwhh...napa kaw xnaik rakit trus??pakai buluh n pokok pisang je..lg saving..tp belum sempat kaw sampai kaw da kena ngap ngn buaya!!keke.(xpasal2 buaya dpt aku jd santapan encik buaya sekiranya aku memilih untuk berakit pada hari itu...)  ^_*





contoh gambar rakit yang aku plan nk guna utk balik perak cuti sem nnti...hehe..boleh transit kt sungai perak...:p


sampan ni adalah 2nd backup aku kalau rakit xda..sampan mahal lg dr rakit woo...
(bapak kedekut aku ni)


salam sayang:
SCHUBERT SERENADE($__$)


Bye