KLIK LA YE

March 14, 2011

AKU, SKIRT ITU DAN SEPATU PINOCHIO!!


Oowwhh…Si kain kembang dan si sepatu bertuah milikku!!!

yup I falling in love with my purplish maxi skirt..  of course it  was mine!! Haha..takkan la aku pinjam orang punya kot.  And of course la aku beli takkan la aku curik dari kedai kot..haha..Kau, wahai skirt!!  Dah 2 kali aku menggunakan kau untuk membalut tubuhku ini ..  kenapa??  Sebab aku suka!!And kau, si sepatu…dah 3 bulan bersama aku and kau still cherish the top even kasut-kasut lain cuba mendekati aku..  yup aku memang cinta dan sayang kan kau..
Setiap kali aku keluar sepatu dark brown itu masih menjadi peneman setia!!  Ohh yaa kau bakal menerima dua lagi teman seangkatan yang sama dengan kau tidak lama lagi.. aku sudah menjelajah dunia mencari 2 pasang sepatu yang sama suku dan kaum macan kau!!!  Tidak lama lagi ya sayang.. Bersabarlaa….  Masih dalam proses penghantaran, sudah hamper sebulan aku menunggu..  jauh..jauh sangat teman-teman kau itu datangnya.. aku import dari Negara matahari terbit!!  MENGAPA JAUH SANGAT??? Sebab kat sana lagi murah laa….hahaha:p
Dan kau sang srikandi,  ooppss maksud aku sang kain kembang berwarna violet!!  Aku mula belajar menggunakan kau sebagai penambah cita rasa pada pemakaian ku sehingga la aku jadi sangat gilakan kau!!  Dan maaf kerana kau terpaksa berkongsi akan kasih aku dengan beberapa helai lagi si kain kembang kerana kau sudah pon mendapat peneman setia!!hehe..walaupun kau masih diutamakan kerana aku masih belum punya masa mahu menjengah premis-premis jualan untuk mencari padanan untuk si kain kembangku yang lain.. tapi sooner or later, YA aku akan sarungkan kamu semua ke tubuhku ok!!!Bersabarlah cinta-cinta ku sekalian:))


Owwhh yaa, last weekend aku keluar lagi..  kali ni meronggeng untuk menonton Hikayat Merong Mahawangsa bersama sang gadis sunti sahabat sekolah yang sudah berkurun  sehidup semati dengan aku…  Ain, name cik adik manis peneman setia untuk setiap kali aktiviti meronggeng!!haha…  nahh, enjoy menatap gambar-gambar gilaa aku dan dia yaaa!!:))

hehehe..hanya sekadar tontonan umum!!

konon, nak buat muka paling freaky dalam dunia!!
makan time!!posing dulu!!!
cik ain yang berlesung batu di pipi!!
panggilan manja kami:  saya "Tanjung" dan dia "Gilaaa":))
makanan yang menjadi santapan lunch kami pada hari itu:))
kami melantak di Kenny pada hari itu...
Bookshop macam biasa!!(aktiviti wajib aku)
Buku tu aku tak beli aku posing je sebab mahal..duit pulak tengah sengkek..hihi..
candid dari ain!!
ok..aku tengah jalan pon boleh sengeh ok :D
AKU PALING SUKA GAMBAR NIE!!!
FREEDOM!!
OK ke KO??? eerrrkkkkk...


aku sangat independent:  Schubert Serenade ($_$)