KLIK LA YE

March 28, 2011

Hoi!! Dia dah Grad.. Kau ada??ada?? Takdanya (*_*)

Baca sampai habis, kalau tak baca sampai habis aku sula korang...wakaka (gelak nates):p

Last weekend aku follow la family my best friend since sekolah lagi pergi PSIS aka Politeknik Sultan Idris Shah kat Sabak Bernam..  Kenapa aku pergi sana??jeng..jeng... Best friend aku tu Konvo la...  So as a good friend la konon aku pon pergi la, siap belikan a bouquet of flower ok..  sekali dengan Mr.Teddy lagi kt tengah-tengah bunga tu..chewahhh... Sweet kan aku??kahkah!!

And with this, aku nak wish Congrats la kat Nur Syamirah bt Mohd Rasul, kawan since aku form one.  Kawan zaman remaja, kawan buat crime, kawan buat baik, kawan nak manja-manja and semua la..  she’s the one and only, now and forever ok..  May Allah bless ur life, Pretty:))

Best giler tengok member-member yang dah Grad ni.  Jelous ok!!  Huhu..  tak lama lagi aku pulak yang konvo, insyaAllah end of this year if takda apa-apa halangan la, and merasa la aku  pulak yang “baling topi” konvo ni. kiki..  tapi maybe no one la yang datang.  Member-member sekolah aku pon dah cakap awal-awal tak dapat nak datang, jauh kan.  So, takpala, aku faham.. chewahhh...( padahal touching ni):D
Yelah, family jela kot yang datang, tu pon bukan semua.  BF?? Huwaa..memang tak la kan.  BF pon tarak.  Terpaksa la aku pergi join “jodoh.net” cari BF untuk seminggu je.  Lepas habis Konvo aku, aku break-up la..haha.. ok x??  in relationship just untuk suruh dia datang konvo aku je, sekali dengan package belikan aku bunga,coklat, n teddy dah la.. kan??kan?? Brilliant tak idea ni??wakaka (gila kejam kot):p

Takdalah...aku joking je..  tak perlu la semua tu.  Janji family aku datang dah kira ok kan.  Btw aku bukan nak cerita pasal konvo aku,(sorry dah melalut sikit)...  just nak bagitahu yang one of my best friend dah Grad and nak wish Tahniah kat dia..  Tu je..  hurm aku tutupla cerita ni ok.  Enjoy la tengok pics sekitar Convocation Best Friend aku sabtu lepas ni..  I just picked these pics randomly...  and I just wore something simple and more to man’s look again!!  !!  And, sambil-sambil meraikan kejayaan kawan aku sorang ni, aku sempatla pergi singgah “BnO” (betulke spelling aku?)..  BnO ni pantai yang tak macam pantai sangat tapi tenang and cantik la tempat dia.  Sempatla aku snap a few pics kat sana..  And for sure la memang banyak gambar aku dari gambar orang lain..hehe..:D

AKU DAN MEREKA!!

hurm.... Starting mestilah pic aku kan..:))

 inilah cik Syamirah kita...:))

 cik Syamirah dan adiknya, Syuhada:p

 Us

met my new Friends!!  They are awesome!!

Syamirah and Pikah:D

Her family...Lovely one!!

 kikiki...(*_*)

 again!!  just tukar orang kt tengah je(^_^)

bunga tu yang penting...

 sesaks!!

ramai gila kot!!

and.... It's my TURN pulak untuk Mencapap!!!

Rasmikan dulu flower yang aku beli untuk my BFF tu:p


 Black and white:D

The Nerdy of Mine!! 

 Aku suka pic ni...Lantakla kalau korang tak suka!!

ini Candid dari Syuhada..  I Loikeee...

 Freedom!!  Dekat beach!!  opps, tukar selipar sudaaa!!

Kalau aku tak pakai selipar mesti lagi smart kan Pic ni??:p 

 and, the last and only...  pose ni agak annoying..hehe.. 
tapi yang paling mahal "payung Jukebox kaler kuning ok"!!

Dah berabad aku tak update blog (takdalah berabad mana pon, 4 hari je kot..Propa je lebih..), Sekali aku update kali ni, Nahhh amek kau...  20 keping gambor sekali aku upload untuk tatapan korang (bagi yang sudi tengok and baca la), chewahh.. haha..  aku peduli apa kan, blog aku.  So sukahati aku la.. huwawawa (gelak nates):p

Aku nak kahwin dengan lelaki kaya  :  Schubert Serenade ($_$)