KLIK LA YE

March 8, 2011

PBAKL 2011 and Happy Women's Day!!!

Aku amat-amat excited overboard nak pergi Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2011 (PBAKL 2011).. Siap search kat web KLIBF untuk dapatkan date...so, ini lah hasilnya...and paling best, aku da siap pesan kat mak and kakak awal2 yang aku nak mintak duit elaun lebih sikit April nanti sebab nak beli buku..kahkah!!($_$)

Tarikh : 22 April - 01 Mei 2011
Masa : 10 pagi - 10 malam
Tempat : PWTC, Kuala Lumpur

p/s: korang pon boleh la start menabung and simpan duit dari sekarang untuk 'shopping' buku & novel nanti ye!!($_$)


and dengan Rasa Berbesar hatinya, Aku nak Wish Happy Women's Day kat semua perempuan-perempuan,wanita-wanita,kakak-kakak,ibu-ibu,kaum hawa,dan seangkatan dengannya..
Live Your Life To the Fullest and Stay Beautiful inside and outside Girls(*_*)



maaf la wish sekali dekat entry makluman pesta buku..hikhik..:))

Aku perempuan paling Hawwtt dohh*ok sila tampar aku sedas sebab perasan overboard..:  Schubert Serenade ($_$)

KAHKAHKAH!!*gelak nates!!:D