KLIK LA YE

March 9, 2011

Ohh Ya, Kau Memang Bodoh!!!

Kebodohan Terlampau..
Yup that it is. I’m such a noob ok.. Benda kecik pon tak boleh nak handle!!  apsal kaw bodoh sangat ha JANNATUL HUSNA!!  Please la sedar diri..get serious with your life boleh tak!!  jangan amek mudah pada semua benda..  You will turned to 21 OK this year...tolong jadi lebih matang..arrgghhh...STRESS ok!!  I don't know what it is. Sekejap rasa okay, sekejap rasa down... Biasalah tu kan? But seriously I'm sick of it, and tired of it. It's the same old thing over and over repeating it self. I'm beginning to think that no matter how many chances I am given or I give myself, I am unable to change, I am unable to improve myself.  Sampai kalau bagi masa kat nyamuk membiak pon mesti dah berjuta anak2 nyamuk yang lahir,  and it's sucking all my blood out dry, and I'm dehydrated and tired and I'm feeling sick inside....DAMN!!

One would think, being an 'adult' you'd outgrow this kind of feeling and emotion, something what teenagers would feel, all the hormones raging, and just starting to have a taste of life. I really don't know what it is, what's wrong with me. I can't even do the simplest of tasks. As easy as tolong mak kemas umah, tolong mak memasak, reply email kawan, be with my friend when they need me the most, bace buku and study pon tak boleh, padahal untuk kebaikan diri sendiri jugak in future kan... I'm so stressed out... Trying my best to be a good daughter, good friend n a very good person.. But the more I want to do it, and make it happen, the more it stresses me out, padahal benda yang tersangatlah simple....  macam semalam benda kecik je tu pon aku boleh lupa..  I left my industrial training logbook dekat one of the supermarket nearby..benda tu penting ok..aku boleh je tggal sesuka hati..  Dahla buku tu penentu untuk aku tamatkan sem akhir ni, aku boleh pulak CARELESSI!!  sangatla careless aku ni..  dahla careless pelupa pulak tu..and the worst aku ni accident prone ok...ohh GOD:((

Luckily there was a gurl, yg baik hati kerja kat supermarket tu tolong simpankan and tadi aku dah pon pergi balik supermarket tu untuk ambik my industrial training logbook..  LEGA!!  tp mmg rasa marahla dengan diri sendiri...
Entahla.. I keep on saying I want to change, I try, but I have trouble being consistent, when I'm on the right track, sekejap je tergelincir balik, back to my same old bad attitude. This is so tiring...*KELAM KABUT sangat kot aku ni...

I just don't know what to do with myself anymore...I felt really TIRED!!





Aku lah perempuan yang selalu mendatangkan masalah  :  Schubert Serenade ($_$)