KLIK LA YE

March 10, 2011

Tak ada motif sangat pon!!!so, No pressure peeps!!

HANYA MAKLUMAN!!






Ok..gambar2 kat atas ni adalah gambar2 kontroversi di FB aku!! aku pernah buat entry pasal photoshoot aku time.ni b4 this*(not really a photoshoot la, just join somebody yang aku rapat photoshoot..heee).. boleh tengok balik kat sini kellies-castle-freaks!!.. Ramai sangat member2,clan2 and orang sekeliling yang tak berapa kenal aku dok tanya siapakah gerangan jejaka yang aku photoshoot sama2 masa love theme photoshoot last month.. adooii...  and tadi kat oficce, abang yang dok sebelah aku tanya siapa mamat tu and boleh pulak tuduh dia tu Boyfie aku.  Bila aku cakap bukan tak percaya.. ahh lantak kau laa!!..  ok sini aku nak jawab..  nama dia Aiman..  umur 19tahun ok..and kami adalah sepupu..  dia memang part time model and masa photoshoot tu aku just temankan dia sebab gambar2 hasil dariada photoshoot tu hanya untuk simpanan peribadi dia and aku sahaja...  harap maklum..  dia adalah COUSIN aku ok!!! COUSIN!!!  which part of COUSIN yang u guys tak faham??  ok nak inform tu je...  tolong baca and fahamkan..  kami adalah sepupu..  dia bukannya Boyfie aku or kekasih, balak, pakwe or apekejadah semua..  faham x??  aku single lagi ok and akan terus jadi single ok..*errkk...yup for sure just for a few years kot...  Being Single ain’t a Crime..  and Being Single is my Attitude!!:))

Ok bye!!

MAJULAH AKU UNTUK NEGARA!!

just nak inform so jangan rasa annoy ok:  Schubert Serenade ($_$)