KLIK LA YE

February 9, 2011

KELLIE'S CASTLE FREAKS!!

To be honest, YUP aku memang suka bergambar and berposing..tapi untuk suka2 je..atau lebih tepat untuk simpanan peribadi laa...and gambar-gambar kali ni posing-posing aku banyak budget macam model la even aku ni pendek n ketot je..AKU NAK KAKI PANJANG LA!!!huwaaa!!!Btw, if korang perasan aku snap photos kali ni as a couple..konon-konon Tema Loving Coupe laa..kahkah..haaa jangan misunderstanding ok..That Guy dalam semua gambar-gambar ni adalah COUSIN aku..kitorang sangat-sangat rapat and memang share hobby yang sama iaitu POSING n suka PHOTOSHOOT!!!(pppssstt my cousin ni memag worked as part time model taw)..hope korang tak rasa annoying dengan aku ye..just enjoy baca n cuci-cuci mata je kt blog aku ni k..so check dis out!!ada banyak gila gambar yang aku snap on that day!!Enjoy Peeps!!!^_*
Ngehngehngeh.......(gelak nates):D
























ok!!Gua memang OVERBOARD siket bab2 bergambar!!haha..kaw ada??ada??nang ADOO!!:)


Faded Jeans:  RM30-(non-branded ok)^_*
Jeans Jacket:  RM39.90 (Scarlet-Jusco)
Plain White Shirt(inside):  RM49.90 (Padini Authentics) beli time SALE!!
Gold PumpShoe:  RM20 jer..(non-branded)
Shawl:  Gift from my Sis(@_@)
Tote Bag:   RM100++ (Charles and Keith)
                       {psstt, if beli time SALE lg murah!!}




Perkongsian Ikhlas:  Schubert Serenade($_$)