KLIK LA YE

February 9, 2011

Aku Nak Confess Tapi Segan!!!!


errrr...AKU SUKA KAU...Serious..tak tipu..Aku suka kau since 1st time kita kenal..masa tu kau semester 5 aku pulak dalam semester 3..Kau approach aku dulu..kau cakap nak jadi kawan..aku setuju..pling tepat aku SUKA sangat2 time kau cakap nak jadi kawan tu..sejak dari tu kita berkawan...sampai sekarang...da 2 tahun..tapi, kita hanya kawan..kau cakap kau suka and sayang aku tapi tak lebih dari kawan..kau cakap kau selesa bila berkawan dengan aku, kau rasa senang bila meluahkan sesuatu pada aku..kau jadi diri kau bila dengan aku..aku pon sama..aku tak pernah hipokrit atau KAVER cun depan kau..kau terima aku seadanya..aku pon terima kau seadanya..tapi......kau cakap tak lebih dari kawan...hurm...aku faham..bila aku tanya kau da ada GF tak??kau cakap tak ada...kau cakap masih belum bersedia dengan commitment..masih mencari kau cakap kt aku...aku faham...tapi.....AKU SANGAT-SANGAT SUKA KAT KAU...AKU NAK CONFESS TAPI AKU SEGAN...sebab kau just anggap aku kawan je..tak lebih dari tu...aku tak suka feeing macam ni..SAKIT sangat...aku pon tak tau la apa la yang aku suka sangat kat kau...nak cakap kau hensem??biasa je...kau dahla pendek, macam aku jugak..ketot je..Nak cakap kau kaya??huh jauh sekali..kau anak sulung, adik-adik ramai...haha...Kau tak da duit banyak pon..kahkah...lagipon kau still tengah study..erm....So, APA LA YANG AKU SUKA SANGAT KAT KAU HAAA??tolong jawab!!!Aku benci sangat bila rasa macam nie!!DAMN!!huwaaaaaa:((

Aku suka kau:


bila kau tegur aku  "una, stop being childish"
bila kau cakap " U are a good girl, in my book"
bila kau ajak aku travel sama-sama satu hari nanti...tempat impian kita pon sama..JEPUN!!
bila kau cakap kat aku, "Kau kadang-kadang comel, kadang-kadang tak"..haha..^_*
bila kau MENYANYI and kau kasi aku jadi orang 1st dengar lagu kau....
bila kau panggil aku "MAKCIK" aku panggil kau "PAKCIK".. sweett!!!

OK, AKU MEMANG SUKA KAU!!^_*

Aku tak suka kau:

bila kau dok sembang dengan aku tapi cerita pasal perempuan lain..haha...aku jeles la "GILA"..
bila kau lebih suka layan orang lain dari aku..(aku jeles)
bila kau cakap kau anggap aku KAWAN je..(aku sedih kot)
bila kau cakap kau nak cari GF macam perempuan JEPUN..(aku rasa terhina..terang-terang kena reject)
bila kau langsung xcontact aku dalam jangka masa yang panjang....aku je yang kena start dulu...aku nak kau yang aku kenal masa 1st time dulu...:((



AKU BENCI KAU..TAPI AKU TAK BOLEH BENCI KAU..!!






aku spill kat korang je...MAMAT yang aku suka ni takda blog..nasib baik aa..hikhikhik...:p
Schubert Serenade($_$)