KLIK LA YE

February 18, 2011

TEN Things You Wish You'd Never Done...1,2,3 GO!!


ok..act,benda ni ada kawan aku suruh buat tapi kat Fb..memandangkan aku malas nak buat kat fb, aku jawab kat Blog je k...atleast ada sumtin yang aku boleh share..maybe sebab aku kinda tak tau nak post apa da..haha^_*

TEN Things You Wish You'd Never Done.
  • Menyusahkan family sebab kena berhabis duit untuk support my study..beli tiket flight,bagi monthly elaun,beli tu beli nie..semuala..GUILTY ok!!
  • Freehair dikala, yup AKU seorang yang BERTUDUNG...
  • Makan banyak sampai aku overweight...
  • Study Course yang aku ambil sekarang..Regret?? maybe..tak minat course ni sebenarnya..
  • Terlepas kata, mengguris rasa, menghiris luka pada orang sekeliling..
  • Membazir beli benda yang tak penting rather than beli BUKU!!..sebab aku big spender and tak pandai control duit...
  • Bila aku terlalu ikutkan kebendaan dunia dari akhirat..
  • Tinggal solat bila tengah sibuk dengan perihal dunia..regret??ok sangat-sangat menyesal..
  • Tak belajar menjahit and memasak betul-betul dari mak dulu...masa mak tengah sihat..sekarang mak da tak berapa sehat..kerana usia yang makin usai ditelan waktu..
  • Ok..common feeling!! I wish I would never do this..Bila aku ada menaruh perasaan hasad dengki,jelous,menyampah kat orang!!OMG, bapak jahat aku ni.:((

*Nasib baik 10 je..kalau tak mesti banyak lagi benda yang aku regret buat sepanjang hidup ni..haha^_*


ok..aku nak tag 5 orang kawan aku..and next u guys pon kena tag 5 orang lagi ok:))


and, here ada 2 quotes yang aku suka..saja nak share dengan korang ok!!:D

Never compare yourself with another person,

If you did, it is just like Humiliating Yourself.


To the world U maybe one person,

To one person U maybe the World.

thanks baca Derrr!!
Schubert Serenade ($_$)