KLIK LA YE

February 14, 2011

Aku Rasa Sangat Down:((

Have you ever denied your feelings for someone because your fear of rejection was to hard to handle?? Hurm..sigh...

Everything is fated laa..  yup, it’s worth it to be with the one you love tapi kalau dah tertulis dia bukan jodoh kita, kita kenalah redha dengan ketentuan ilahi kan.

Failure dalam relationship is something.  It kills bila kita dah put our heart into it, especially perempuan.  Hati kita sebagai kaum hawa ni lembut.  Girls tend untuk rasa yang relationship went down the drain sebab salah kita..  Betul x?? maybe segelintir rasa macam ni, just like me.  I am in this situation right now. .and it’s really stressed me out..:((

Entalah, tapi bagi aku first love ain’t that easy to forget sebab first cut is the deepest.  bagi korang, tak tau la kan.  Maybe korang rasa aku poyo, emotion oveboard or whatsoever...tapi korang try letakkan diri korang kat tempat aku... Susah untuk aku lupakan dia..  susah untuk aku accept keadaan yang baru tanpa dia..Aku rasa sakit sekarang ni..  sakit sangat-sangat...sakit tanpa luka, sakit yang tiada penawar..

Just give me a little time and space for me to heal :((


Bantu aku untuk terus berdiri teguh:  Schubert Serenade($_$)